Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1.1. Кодекс корпоративної культури (далі - Кодекс) державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим та його апарату (далі - державний орган) визначає корпоративні цінності державного органу та засновані на них і прийняті в цьому органі правила етичної поведінки.
1.2. Кодекс поширюється на державних службовців та на працівників державного органу, які виконують функції з обслуговування (далі - працівники).
1.3. Кодекс спрямований на зміцнення і розвиток корпоративної культури державного органу, підвищення його позитивного іміджу, вдосконалення рівня мотивації працівників та забезпечення свідомої підтримки і реалізації ними стратегічних завдань, визначених Президентом України, Верховною Радою України та Кабінетом Міністрів України.
1.4. Кодекс розроблений на основі загальнолюдських, професійних і моральних принципів, вимог громадянського і службового обов'язку в межах чинного законодавства України.
1.5. Кодекс застосовується до взаємовідносин між керівництвом та працівниками державного органу і представниками громадськості та інститутами громадянського суспільства.
1.6. В основі Кодексу лежить місія державного органу, сформульована у його цілях, стратегічних завданнях і корпоративних цінностях.
2.1. Основним завданням державного органу є (наводяться завдання відповідно до Положення про державний орган).
2.2. Завданнями державного органу відповідно до Положення про державний орган є (перерахувати завдання державного органу).
2.3. Корпоративними цінностями державного органу відповідно до статті 3 Закону України від 17 листопада 2011 року N 4050-VI "Про державну службу" (далі - Закон) є:
1) верховенство права;
2) патріотизм та служіння Українському народу;
3) законність;
4) рівний доступ до державної служби;
5) професіоналізм;
6) доброчесність;
7) політична неупередженість;
8) прозорість діяльності;
9) персональна відповідальність державного службовця.
3.1. Державний орган будує взаємовідносини зі своїми працівниками на принципах довгострокової співпраці, взаємної пошани і неухильного виконання взаємних зобов'язань.
3.2. Зобов'язання державного органу:
- забезпечення стабільної та гідної оплати праці, умов праці, що відповідають нормам законодавства і стандартам робочих місць, встановленим нормативно-правовими актами;
- надання соціального забезпечення в межах, встановлених Законом;
- побудова відносин із працівниками на довгостроковій основі та створення відкритого діалогу з ними;
- розвиток і вдосконалення системи підвищення рівня професійної компетентності, мотивації, оцінки потенціалу та планування кар'єри працівників;
- підтримка ініціативи та прагнення працівників до виконання складних завдань;
- забезпечення у державному органі атмосфери співпраці, взаєморозуміння і стабільності;
- забезпечення діяльності профспілкової організації;
- організація і проведення для працівників і членів їх сімей спортивно-оздоровчих, культурно-масових і творчо-інтелектуальних заходів, корпоративного відпочинку і туризму та соціально-побутового обслуговування.
3.3. Працівники державного органу у свою чергу зобов'язуються:
1) сумлінно виконувати свої посадові обов'язки;
2) дотримуватися вимог до поведінки, встановлених Законом, Законом України від 07 квітня 2011 року N 3206-VI "Про засади запобігання і протидії корупції", Законом України від 17 травня 2012 року N 4722-VI "Про правила етичної поведінки", наказом Головного управління державної служби України від 04 серпня 2010 року N 214 "Про затвердження Загальних правил поведінки державного службовця", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2010 року за N 1089/18384, та іншими нормативно-правовими актами;
3) дотримуватись вимог до трудової дисципліни, встановлених Кодексом законів про працю;
4) створювати позитивний імідж державного органу;
5) постійно підвищувати свій рівень професіоналізму;
6) дотримуватися правил внутрішнього службового (трудового) розпорядку, виконувати доручення і розпорядження керівництва;
7) дотримуватися правил етичної поведінки, встановлені цим Кодексом.
4.1. Загальні правила етичної поведінки працівників:
- поводитися з почуттям власної гідності, доброзичливості і відкритості, викликаючи повагу громадян до державного органу;
- постійно контролювати свою поведінку, почуття та емоції, не дозволяти особистим симпатіям або антипатіям, неприязні, поганому настрою або дружнім почуттям впливати на прийняття рішень та службову поведінку;
- дотримуватися стилю поведінки, заснованого на самодисципліні та професійній компетентності, відповідальності, акуратності, точності, вмінні цінувати свій і чужий час;
- спілкуватися однаково коректно з громадянами незалежно від їх службового або соціального статусу;
- дотримуватися дрес-коду;
- дотримуватися норм української літературної мови, не допускати використання нецензурної лексики, що підкреслює негативне, зневажливе ставлення до людей;
- утримуватися від куріння у приміщенні державного органу та на прилеглих територіях, за винятком спеціально відведених місць для куріння.
4.2. Додаткові вимоги до керівників структурних підрозділів державного органу:
- показувати підлеглим приклад добросовісного виконання службових обов'язків, дотримання вимог правил етичної поведінки;
- не критикувати підлеглих у присутності інших людей, робити це конфіденційно;
- критикувати коректно і конструктивно;
- уміти визнавати перед підлеглими свої помилки і не переслідувати їх за конструктивну критику на свою адресу.
5.1. Для формування позитивного іміджу державного органу проводиться наступна робота:
- конструктивна співпраця із засобами масової інформації;
- прозорість і зрозумілість елементів корпоративної культури;
- підтримка корпоративних культурних цінностей;
- соціальна політика і забезпечення мотивації працівників.
6.1. Норми і правила, що містяться у Кодексі, мають характер загальних принципів.
6.2. Питання, що стосуються сфери застосування Кодексу у специфічних умовах, розглядаються керівником державного органу, в якому працює працівник.
6.3. Кожен новопризначений (прийнятий) працівник у державному органі повинен бути ознайомлений з цим Кодексом.
Заступник начальника управління - |
А. Астапов |