Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Робота зі зверненнями громадян у Братському районному суді Миколаївської області забезпечує реалізацію конституційних прав громадян і саме тому є одним з надзвичайно важливих аспектів діяльності як органів судової, так і інших органів влади усіх рівнів. Як свідчить практика, звернення громадян є одним із достовірних джерел інформації про сподівання та побажання населення, про стан справ у різних сферах життя громадян. Ця робота допомагає об’єктивніше оцінювати роботу суду, своєчасно приймати необхідні рішення, усувати виявлені недоліки.
Робота зі зверненнями громадян у Братському районному суді Миколаївської області проводиться відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
-Конституції України;
-Закону України « Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393;
-Законів України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», - в частині розгляду депутатських звернень і запитів;
-Указу Президента України « Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19.03.1997 року № 241;
-інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348;
-методичних рекомендацій по організації та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих судах та апеляційних судах, розроблених відділом організаційного та методичного забезпечення Державної Судової Адміністрації України.
У приміщенні Братського районного суду Миколаївської області у зручному для вільного огляду місці, розміщений графік прийому громадян голови суду, його заступника та керівника апарату суду.
Керівник апарату Братського районного суду здійснюється прийом громадян з питань організації роботи суду кожного робочого дня.
За 2011 рік до Братського районного суду Миколаївської області було звернено в письмовій формі 4 звернення громадян, які не підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, та розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
В Братському районному суді Миколаївської області проводиться робота по зверненню громадян: ведеться журнал обліку надходжень звернень (заяв, скарг, пропозицій) до суду; здійснюється контроль за своєчасним наданням відповідей по зверненням, який покладено на керівника апарату суду Дарієнко С.М. При здійсненні контролю особлива увага звертається на строки й повноту розгляду порушених питань, об’єктивність перевірки звернень, законність і обґрунтованість прийнятих за ними рішень, своєчасність їх виконання і направлення відповідей заявникам.
І. Звернення, які надійшли до суду у 2011 році.
За період з 1 січня 2011 року по 31 грудня 2011 року, до Братського районного суду Миколаївської області надійшло чотири звернення, а за відповідний період 2010 року – три звернення. Це на 1 звернення більше, ніж за звітний період минулого року.
З них до Братського районного суду Миколаївської області у 2011 році надійшло:
скарг -1;
заяв (пропозицій)-3.
Кількість звернень, які надійшли від:
громадян - 1;
вищих органів влади - 3.
Порушені питання у зверненнях громадян,
що надійшли до Братського районного суду
Миколаївської області за 2011 рік
У 2011 році до Братського районного суду Миколаївської області надійшли такі звернення:
2 заяви через секретаріат Уповноваженого Верховної Ради з прав людини від Лавровської Л.А.: 1)стосовно необхідності надання Братським районним судом копії рішення суду апеляційної інстанції; 2)про сприяння у розгляді справи судом та втручання стороннього громадянина у виконання рішення суду. Інформація за даними заявами була перевірена та заявниці протягом 15 днів були направлені відповіді, копії яких були також направлені і до секретаріату Уповноваженого Верховної Ради з прав людини.
1 заява від ТУ ДСА України в Миколаївській області рух справи Золотоноші А.І. в суді. Інформація за даною заявою була перевірена та ТУ ДСА України в Миколаївській області протягом 15 днів була направлена відповідь, копія якої була також направлена і Золотоноші А.І.
1 скарга від представника позивача в цивільній справі — Крат В.В. про невидачу працівниками Братського районного суду виконавчого листа. Факти, вказані у скарзі, були перевірені, та скарга визнана необґрунтованою. У визначений законом термін відповідь скаржниці була направлена поштою.
Так, по вказаним заявам (скаргам) були надані повні та об’єктивні відповіді. Порушень строків при розгляді заяв (скарг) не вбачається, тому як відповіді були надані у встановлені законом терміни.
Відповіді на скарги громадян надсилаються рекомендованими листами, що забезпечує не лише надання відповідей, але й є гарантією отримання їх скаржниками. Адже, від того, як вчасно, повно та обґрунтовано будуть надані відповіді на звернення громадян, залежить авторитет судової влади.
Загалом робота зі зверненнями громадян в Братському районному суді проводиться на належному рівні. При розгляді звернень громадян працівники суду дотримуються вимог Закону України «Про звернення громадян», терміни розгляду звернень не порушуються.